Limbile oficiale ale Congresului sunt româna și engleza.

Secretariatul științific va fi amplasat în cadrul Centrului Regional de Afaceri, Timișoara (Bd.Eroilor de la Tisa, nr.22) la parter în Sala Polivalentă și va funcționa după următorul program:

Joi, 22 septembrie 09:00 - 19:30

Vineri, 23 septembrie 07:00 - 19:30

Sâmbătă, 24 septembrie 07:30 - 19:00

Ecuson Se eliberează pentru toți participanții înscriși la manifestări, pentru persoanele însoțitoare precum și pentru expozanți. Accesul în sala de lucrări, la spațiul expozițional, la pauzele de cafea și prânzuri se va face strict în baza ecusonului eliberat la Secretariat. Pe toată durata manifestării, prânzul și pauzele de cafea vor fi oferite în sala expozițională de la Centrul Regional de Afaceri pentru toți participanții înregistrați.

Prezentările Orale Materialele pentru prezentările orale (CD, DVD sau memory stick) trebuie predate înainte în sala de conferință în pauza dinaintea sesiunii când va fi prezentată lucrarea, tehnicianului prezent în sală. Organizatorul manifestării nu își asumă responsabilitatea pentru modificările din program datorate unor circumstanțe externe sau neprevăzute.

Certificatul de participare. Se eliberează sâmbătă, 24 septembrie, între orele 12:00 – 19:00. Vă reamintim faptul că Ediţia A XIV-a a Cursului Naţional de Ghiduri şi Protocoale în Anestezie, Terapie Intensivă şi Medicină de Urgenţă a fost creditată cu 18 credite EMC de către Colegiul Medicilor din România şi cu 15 credite EMC prin Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

În atenția participanților. Comitetul de Organizare și Paloma Tours nu își asumă responsabilitatea pentru deteriorări sau distrugeri de orice natură datorate participanților sau însoțitorilor acestora și nici pentru pierderi sau deteriorări ale bagajelor sau ale altor bunuri personale ale participanților. Orice cheltuieli angajate la restaurantele hotelurilor sau la mini barul din cameră vor fi suportate integral de către participanți.